Friday, September 21, 2007

Jeg har blitt "tagget"!

Sina har tagget meg :-)!
Jeg har aldri blitt tagget før, men dette er hva det går ut på:

1. Link til den som har tagget deg
2. Fortell 7 sannheter om deg, litt forskjellig og litt rart!
3. Tag 7 folk i slutten av blogginnlegget
4. Legg en melding i bloggen deres for å si at de er blitt tagged.

7 ting om meg:
1. Jeg jobber med bøker
2. Jeg har ikke hatt ski på beina på mange, mange år!
3. Jeg ser Idol
4. Jeg synes Mads Mikkelsen er yummu!
5. Jeg liker ikke ananas
6.Jeg har gått på "Jeg kan ikke synge-kurs", men kan fortsatt ikke synge
7. Søt-chili er min favorittkaffe

Disse tagger jeg:
Irenesol, Erica, Liv, RedRobin, Duvi, Torill A, Frøken ij.

1 comment:

Anonymous said...

mmh må tenke litt på hva jeg skal fortelle, så det kommer nok etter hvert. :) håper du får en fin helg!