Tuesday, August 21, 2007

Som perler på en snor...

...eller noe sånt. Jeg har enda ikke prøvd meg på strikking eller hekling pga nakken. Merker at den har best av at jeg gjør minst mulig. Men noe må man jo finne på!! Så i går var jeg i byen en tur og måtte bare innom Perlehuset :-)! Der kjøpte jeg litt perler og et armbånd. Perlene brukte jeg som charms på armbåndet. Tror jeg skal kjøpe litt mer perler, ble litt lite synes jeg. I sommervenngaven min fikk jeg masse herlige grønne perler. Nå har jeg funnet ut hva jeg skal bruke de til, så det blir nok en tur til innom Perlehuset i løpet de nærmeste dagene!

4 comments:

Anonymous said...

Bra du har funnet noe annet å drive med som du liker!! Vet hvordan det er å plutselig ikke skulle strikke... håper du blir bra snart!!!

Guri said...

Fint armbånd du hadde laget! God bedring med nakken :)

Petunia said...

Kjekt at du har noe å gjøre på når du er litt "sykemeldt" fra strikking og hekling. Ellers blir man bare rastløs. Pent ble jo resultatet også.

Anonymous said...

Å så fine grønne perler du har *fnis*
Armbåndet ble jo kjempefint. Spent på å se hva du forvandler de grønne til :)