Sunday, July 29, 2007

Morsom test!!

Siste feriedag og jeg steker amerikanske pannekaker til frokost. Oppskriften fant jeg i Frk. Badegakk sin blogg. Dette gjør meg nok til verdens mest populære mamma, i alle fall i dag :-)!

Tok en morsom test i dag tidlig. Den fant jeg og i samme blogg.
Her er mitt resultat:

I am 16% loser. What about you? Click here to find out!

What does this mean? Definitely not a loser - You're cool by us

På pinnene nå har jeg grytekluter (på heklenålen er vel mer korrekt ;-)! Oppskrift fra Bettan på Hobbyforum. Er snart ferdig med begge to, men her er en smakebit på hvordan de blir.
Dette blir nok et bidrag til Julegavealongen på Hobbyforum! Har noen vinvesker der fra før, men trenger jo litt variasjon!

2 comments:

Anonymous said...

Du falt også for disse gryteklutene? Jeg skal prøve disse, når jeg bare får tid...

Frk.Badegakk said...

Så utrolig stilige grytekluter! Hvordan i allverdens dager lager du de?
*fasinert*

Oh, bilder fra ferieturen min i bloggen!