Tuesday, July 31, 2007

Alonger kan være så mangt

Som medlem av Hobbyforum har jeg etterhvert meldt meg på flere alonger. Enten for å bidra til et eller flere gode formål, eller fordi det er gir meg anledning til å lage mange ulike ting. Jeg strikker, hekler, tover etc. etc...

Den siste alongen jeg har meldt meg på er Oktoberrosa 2007. Her kan jeg bidra med noe av det jeg har laget, til auksjonen på QXL i oktober. Pengene går til kreftforeningen og brystkreftaksjonen Rosa sløyfe.

Jeg har heldigvis ingen i nær familie som har hatt brystkreft eller andre former for kreft, men jeg kjenner noen som kjenner noen... Og de gjør vi vel alle sammen? Derfor synes jeg det er viktig å bidra til at det kan forskes mer på årsak, sammenheng og vaksine/behandling. Ikke for kun å tenke på oss selv, men fordi det kan hjelpe våre døtre, mødre, nieser, venninner, kollegaer, naboer og andre dersom de skulle bli rammet.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Jeg vil oppfordre alle som er innom bloggen min til å melde seg på Oktoberrosa 2007! Det koster så lite og gir så mye!

No comments: