Tuesday, August 26, 2008

Decluttering, dag 22-28/365

Enda et oppsummeringsinnlegg om declutteringa...
Den siste uka har jeg rydda i og sortert, kasta mm:
*Oppskrifter - ha en tendens til å ta utskrift av diverse matoppskrifter mer enn en gang. Men jeg trenger bare ett eksemplar av hver.

*Medisinskapet - ikke så fullt der, men tomme glass som har inneholdt diverse medisin trenger ikke stå der.

*Ungenes sokker - de sliter sokker som bare det, men nå er de sokkene med hull fjerna fra skuffen.

*Sommerblomster - jeg har ikke hatt så mange blomster på verandaen i år, men de jeg hadde var moden for kassering

*Grønnplanter - jeg har ikke så mange av dem heller, og for de to i kjøkkenvinduet var det ikke mer håp for.

*Oljeflasker - to flasker med matolje som var gått ut på dato... Det vil jeg ikke ha!

*Aktivitetskalenderen fra i fjor (dvs fram til sommeren) - har kjøpt ny så da trenger vi ikke den gamle.

Hva decluttering er?? Les mer på Den grønne sti.

1 comment:

Elin said...

Wow du er dyktig, jeg samler på alt.Skulle nok ha ryddet litt jeg også :D