Monday, May 26, 2008

Back in business

Etter late dager i sol og varme på Rhodos er man plutselig tilbake i den grå hverdagen igjen. Da er det ekstra hyggelig at det lå pakkelapp i bunken med post som naboen leverte i går kveld. Pakken var fra min hemmelige Tromegnvenn på Hobbyboden og hadde dette flotte innholdet:Ett nøste Cocoon Løvegarn i nydelige grønnfarger, to nøster turkis Iglo Trysilgarn, to nøster lime Ullteppegarn fra Gjestal (alt herlig tovegarn!), rød filtblomst, lime filtband og to nydelige hekla blomster med perler og et artig kort med kumotiv. Med andre ord en kjempeflott gave :)! Tusen takk til min hemmelige venn som jeg er helt sikker på er Hedvig :)!

I posten var det og en garnpakke fra Projos votteklubb. Håper jeg klarer å motstå fristelsen til å starte på vottene siden jeg har mer enn nok av påbegynte prosjekt. Frister gjør det i alle fall....

Garn og mønster til "Midnattsol" fra Randi K Design, kjøpt hos Projo produkter.

Selv om det stort sett ble mest bading og soling på Rhodos, ble det også et par turer til gamlebyen. Noe som igjen innebar litt shopping :)! Litt fake glamour i form av "Gucci" klokke og solbriller, ei lita heklaveske og armbånd (greek eye).

Kjøpte også denne lekre røde veska. Mønsteret på den er "den greske nøkkel" (greek keys).

I'm back after a great week in Rhodes. Back home there were two parcels waiting for me at the postoffice. One from mye secret friend at Hobbyboden with yarn in my favorite colors perfect for felting, and one from Projo with yarn and pattern by Randi K Design.
As you can see I had to do some shopping while we were in Rhodes. We went to the
Old town , a place with a lot of history and temptations...(bags, sunglasses etc etc..)

3 comments:

Anonymous said...

For en kul veske! Det er kjekt å shoppe litt når man er på tur!

Anonymous said...

Alltid koselig med pakkelapp:-D
Og stilige ting du har fått handlet deg, hehe, vet du jeg synes ikke en gang det er ille å lage fake-gucci...i hvert fall ikke verre enn å lage ekte, så jeg støtter deg 100% på shoppinga di!!;-)

Anonymous said...

Hei og takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Velkommen hjem fra ferieut også - Var sikkert en vidunderlig opplevelse. Etter gjentatte øyhoppingsturer med familie og venner, har i allefall de greske øyer fått en spesiell plass i mitt hjerte :-).

Ser også at du er en allsidig og kreativ dame med mange flotte håndarbeidsprosjekter på merittlisten. Keep up the good work :-)