Saturday, March 29, 2008

Earth hour-stemning i det Darcyske hjem...

4 comments:

Petunia said...

Koselig bilde! Det er utrolig hvor stemningsfylt det kan bli med stearinlys. Vi er veldig flinke til å bruke det, om jeg skal si det selv. Og det gir varme også. I stedet for å skru opp termostaten på ovnen: tenn noen stearinlys!
Det hjelper for kropp (ikke fryse) og sjel (koselig)!

Monica Therese said...

Hei hei Mrs.Darcy!! Jeg ville bare få si tusen takk for det deilige garnet du sendte meg,jeg skal nok få laget meg noe "snacks" av dem ja =) Ha en strålende ny uke =)

Konstant Strikkekøe`s Hobbyblogg said...

Dette var et fint bilde, koselig og stemningsfylt. Jeg bruker også mye lys, både telys og stearinlys. Det er så koselig på kveldene.

Anonymous said...

Koselig bilde, fikk lyst til å tenne lys og bare nyte dem i kveld.