Thursday, December 20, 2007

Long time, no see

Her inne har det vært stille, stille den siste tida. Jeg har faktisk ikke blogga på over en måned! Det har vært travelt i det siste, og det at jeg ikke har produsert noe nevneverdig er nok en medvirkende årsak til liten aktivitet her. Siden sist har jeg bl. a vært med på en julemesse sammen med Karlsson (fra HF). Det var en begredelig opplevelse! Solgte kun to vinvesker på 6 timer! Tror vi holder oss til vårt eget Kreative Marked neste år.

For ikke lenge siden fikk jeg pakke i posten!! En pakke som kunne åpnes før julaften til og med! Det var fra min Hemmelige venn på Hobbyforum. Det var tre pakker innpakket i nydelig papir.
I den ene var det ei kjempeflott englebok, så min Hemmelige venn har lest ønskelista nøye :-)!
I de andre to pakkene var det pt3-garn i off-white og lime og ei eske sjokolade. Det var også en polkagris med, men den forsvant før jeg rakk å ta bilde.
Tusen, tusen takk til min Hemmelige venn som jeg fortsatt ikke aner hvem er.......

No comments: