Sunday, November 11, 2007

Dette var gøy!!!

I går var jeg med å arrangere Kreativt Marked. Dette var også aller første gang jeg prøvde meg på aktivt salg av det jeg har laget. Har solgt litt tidligere, men da på bestilling fra folk jeg kjenner. Vi var tre stykker som sto ansvarlige (Karlsson på HF, min alpakkagarnselgende venninne og meg) og vi hadde fått med oss tre damer til som solgte sine ting. Man kan si at vi var ganske spente da vi møtte opp for å gjøre klart til markedet. Snøen lava ned med det resultatet at en av oss måtte ut et par ganger for å redde plakaten som sto langs veien. De konkurrerte om folks oppmerksomhet fra julemesseplakater som også sto i snømassene. Folk spiste kaker og drakk kaffe, og ungene som var innom fikk prøvd seg på såpelaging.

Som førstegangsarrangør må jeg si meg fornøyd :-)! Synes det kom bra med folk, og jeg fikk også solgt en del. Ble fri for vaffelgafler (som jeg jeg solgte for noen andre), og mine nålefilta hjerter (som jeg hadde laget pyntenåler av).

Vinnissene forsvant + et par vinvesker og skaterluer. Har mer igjen, og siden dette ga mersmak så stiller Karlsson og jeg opp på julemesse 1. desember i Skaunhallen! Ingen grunn til å la strikkepinnene hvile med andre ord ;-)! Men i går kveld ble det ikke strikka noenting, da satt jeg og mer eller mindre halvsov i sofaen. Sliten, men fornøyd!!

4 comments:

Petunia said...

Så flott at det gikk bra og ga mersmak! Stå på! Folk elsker julemarkeder....

Hilde C. said...

Så flott at dere arrangerte marked og at det gikk så bra :-)

Anonymous said...

Gratulerer med vellykked marked!! Skjønner at du er sliten, flott innsats:-D

Anonymous said...

Kjekt når folk setter pris på det man har lagt ned både tid og omsorg i! Ta en fortjent vil nå du :)