Tuesday, October 23, 2007

Ny utfordring

Irenesol har gitt meg en morsom utfordring:

Your rockstar name: (first pet & current car) (har aldri hatt kjæledyr så tar naboens...) Maja Vectra

Your gangsta name: (fav icecreamflavour, fav cookie) Vanilla Lemon

Your flygirl name: (first initial of first name, first three letters of last name) Lham

Your detective name: (fav color, fav animal) Black Lion

Your star-wars name: (the first three letters of your last name, first two of your first) Hamli

Your superhero name: (2nd fav color, favorite drink, put "THE" first) The Green Xanté

Your stripper name: (fav perfume, fav candy) Trouble Stratos

Your witnessprotection name: (mother's and father's middle names) Petrineerling


Sender utfordringen videre til disse, og håper de tar den med et smil :-):
Petunia, Sipusa, Fidus og Erica.

2 comments:

Petunia said...

Takk for utfordringen. Skal se om jeg ikke kan få tittet litt mer på den. Fikk du Pm'en (HF) fra meg? hvordan går det med nissene??

Anonymous said...

Hmmm...denne må jeg få litt tid på, men jeg skal gjøre så godt jeg kan!!