Tuesday, June 12, 2007

Kjøkkenkluter og diverse annet :-)!

Det kjekke med alonge er at man faktisk får gjort litt forskjellig håndarbeid. Jeg har meldt meg på Håndkle- og klutalongen på Hobbyforum, og den viktigste grunnen er at jeg aldri har strikket/heklet kluter (eller håndklær) før.
Her er mine første bidrag: en Ballband dishcloth med matchende håndkle og 3 single kluter (som skal få følge av håndkle etterhvert).
Med feriepenger på kontoen måtte jeg jo shoppe litt i dag :-)! Det ble ikke så veldig mye, men et par bøker på salg er jo en god investering. "Den merkelige hendelsen med hunden den natten" av Mark Haddon er neste lesesirkelbok. Den har jeg hørt så mye positivt om at jeg fant ut at jeg like godt kunne kjøpe den. Kun kr. 49,- på Ark bokhandel. Sommerferieboka blir Marian Keyes' "Er du der ute?". Den har jeg ikke hørt noe om, men kjøpte den likevel :-)!

4 comments:

Anonymous said...

Flott med hjemmelagede kluter og håndklær. Og fint mønster:-D

Lurt å lage flere kluter pr håndle også forresten...hmmmmm......

Guro said...

Wow, så produktiv du har vært!
Flotte ble de også.

Jeg holder fortsatt på med å begynne. Huff!

Anonymous said...

Deilige farger på klutene dine.
Jeg bare elsker hjemmelagde kjøkkenkluter:-)

Johanne said...

GLED DEG til å lese Den merkelige hendelsen med hunden i natten! den er bare fantastisk! :)